Top 5!

2011-09-03 @ 21:55:36 / Tårtor / Kommentera (1) st

Tänkte jag skulle göra en top-5 lista på tårtor jag gjort o lagt ut bilder på här i bloggen!

NR 5



Väldigt mycket jobb, och den blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men kanske blir bättre nästa gång jag gör ett försök!
Tur världens finast födelsedagspojke var glad!

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

NR 4




Enkel att göra och vart ändå bra, nöjd! Gillar speciellt stjärnorna!

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

NR 3



En av min första tårtor, typ.

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

NR 2



Kulig kepstårta!

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

NR 1



Prinsessorna!
Den här listan är baserad på hur rolig tårtan har varit att göra och helhetsintrycket under tillverkningen!
I framtiden kommer jag ha en liten tävling på bloggen där ni som läser får rösta på finaste tårtan och sedan kommer jag lotta ut en vinnare som kommer få ett fint pris =)


Kommentarer
filippa

Vad duktig du är :)

2011-09-16 . 22:17:39
» http://fphotographies.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: