Bak-fredag!

2011-09-16 @ 12:46:47 / Tårtor / Kommentera (1) st

Idag har jag gjort mousser och krämer så det står härliga till i mitt kök!
Två av morgondagens doptårtor ska fyllas med hallonmousse och chokladkräm, de andra två med rårörda vaniljhallon och blåbärsmousse. Så idag har det blivit en hel del vispande och mixande. Det är verkligen kul, men lite nervigt också. Tänk om de inte stelnar som de ska?! =O
Bara att hålla tummarna!
Ett litet blogginlägg med bilder på hur man lägger ihop en tårta kommer nog upp under kvällen =)


Under tiden får ni kika på de här bilderna!








Smeten till chokladbottnarna smakade mums!


Hoppas de färdiga kakorna blir lika goda







Kommentarer
Fanny -Mina val, mina problem

Jag älskar att kolla alla bilder, man får ju så mkt insperation! :D

2011-09-17 . 15:20:31
» http://sskyttefanny.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: