En typisk söndagkväll...

2010-11-07 @ 20:51:41 / Personligt / Kommentera (1) st

.. som jag har förgyllt med lite nätshopping. Beställt en del grejer till bakandet vilket är lika trevligt varje gång =)
 Har tyvärr inte bakat nått här hemma denna helg, men jag bakade lussebullar på jobbet idag!
 Det var supergott, har verkligen längtat efter doften av nybakta, gula, smaskiga bullar!
Men imorrn är ledig dag så då kan det bli nått spännande, hoppas barnen är på det humöret =)
Lussebullsbak kanske blir nästa helg här hemma, o då kommer bilder, lovar! Om jag hinner för jag har beställning på tre doptårtor att fixa med, superkul!!!

Vill även tacka bästa Karin för kommentaren till föregånde inlägg =)
Klart jag inte gnäller o ljuger på bloggen!
Och självklart ska jag bjuda hem dig på fika, o det snart ;)

I väntan på nått jag gjort själv kommer en bild på den här supersöta tårtan från mässan i år!
Gillar den såå mycket, så det kanske blir att man "lånar" den idén nån gång =)



S



Kommentarer
Karro

Jag blir så himla imponerad Sara, du är så himla duktig, helt otroligt!!

2010-11-09 . 23:09:49
»
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: