Helgkurs i tårtdekorationer på Medborgarskolan 16-17 okt

2010-10-17 @ 20:30:25 / / Kommentera (1) st

Den här helgen har jag varit på kurs, det var jättetrevligt, men det hade varit skoj att få lära sig lite mer..
Men som sagt, träffat många trevliga människor o haft några roliga timmar!

De andra som skapade i marsipan, sp o kristyr!





Lite av det jag gjorde --->



 Grisen o älgen blev doppade i choklad..



Bilder på min spritsade duvor o lite annat får ni vänta lite på ;)


Ha det bra tills nya bilder kommer

S


Kommentarer
Carola

Jösses vilka skapelser, nu vet jag ju var jag ska vända mig till min 40-årsdag....men det är 1 1/2 år kvar...skönt !

Gillar fortfarande LHC-tårtorna. Vi tyckte de var superfina och goda : )

/Carola i Linköping

2010-10-21 . 20:17:23
» http://cockernelon.wordpress.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: