I morgon är stora dagen här!

2014-02-06 @ 19:59:05 / / Kommentera (0) st
Ja inte för mig, utan för min Gustaf som blir 7 år!
För mig är inte födelsedagarna så stora som dom brukar va.. Även om jag såklart gillar att bli uppvaktad med paket och skönsång ;)
Just nu sitter jag framför datorn och jobbar ihop ett tårtrecept som vi ska bjuda på på söndag.
Vi tar ett kalas i morgon när Gustaf fyller år ett på söndag när jag fyller år. Men tro inte för Guds skull att vi bara ska slappa på lördag, haha. Nej då vankas barnkalas på dagen och Melodifestival i Linköping för mig på kvällen :) Vilken toppenhelg!!
 
Nu har jag vandrat runt på olika bloggar och receptsidor och tror mig hittat den inspiration jag behöver för att lyckas med en helt ny tårta!
Önska mig lycka till ;)
 
 
 
 
 
S

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: