Idag har det kommit paket =)

2010-11-09 @ 21:57:09 / / Kommentera (0) st

Dagen började med en sväng till stan, o som vanligt när man har barn var vi ju tvungna att gå in i leksaksaffären!
Men där finns ju även an avdelning som passar mig, Panduro! =)
Där köptes det lite grejer...

 

Små  hjärtformade "adress-lappar" i vitt, som kommer passa jättebra på tårtkartonger eller julklappar, formar som är till för att göra tvålar i, men som ni säkert kan gissa så hade jag tänkt ha dom till att göra söta änglar i SP, köpte även lite nya penslar för det tyckte jag att jag behövde =)

Mitt paket från Tårtkonst kom även idag =)



Det innehöll röda o svarta vanliga muffinsformar, fyrkantiga muffinsformar, röd marsipan, vit SP, utstickare o en silikonform
 =)

Känns som julafton redan!!!

S


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: